ՏՆՏԵՍԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ
- Գնային ռազմավարության մշակումը 10 ԷՋ
- Ապրանքային ռազմավարության մշակումը 10 ԷՋ
- Մարքեթինգային ռազմավարության առանձնահատկությունները անցումային տնտեսության պայմաններում 10 ԷՋ
- Մարքեթինգային ռազմավարության մշակումը առևտրային բանկերում 10 ԷՋ
- Մարքեթինգային ռազմավարության տնտեսական առանձնահատկությունները առևտրային բանկերում 10 ԷՋ
- Մաքսային իրավունքի էությունը 10 ԷՋ
- ԶԼՄ-երի դերը գովազդում 10 ԷՋ
- Իրացման խթանումը էլեկտրոնային գովազդում 10 ԷՋ
- Ինտերնետ գովազդի էությունը 10 ԷՋ
- Բաներային գովազդ 10 ԷՋ
- E-mail գովազդի հիմնական հասկացությունը և առավելությունները 10 ԷՋ
- Արտաքին գովազդի էությունը 10 ԷՋ
- Ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաների և էլեկտրոնային բիզնեսի ազդեցությունը մենեջմենթի վրա 10 ԷՋ
- Էլեկտրոնային գովազդի էությունը և իրավական կարգավորումը ՀՀ-ում 10 ԷՋ
- Իրացման խթանումը էլեկտրոնային կոմերցիայում 10 ԷՋ
- Գովազդի տեղաբաշխման գրաֆիկական գործընթացները 10 ԷՋ
-
Տվյալների ցանցային մոդելներ 10 ԷՋ
-
Ցանցային մոդելի կառուցումը15 ԷՋ
- Ինտերնետ գլոբալ ցանցը իբրև տեղեկատվական գլոբալ ցանց 10 ԷՋ
- Մարքեթինգի առանձնահատկությունները Ինտերնետ ցանցում 10 ԷՋ
- Համակարգչի հիշողությունը 10 ԷՋ
- Սպառման բնագավառի մոդելավորում 10 ԷՋ
- Մոդելավորման հասկացությունը և առանձնահատկությունները 10 ԷՋ
- Սպառողական վարքագծի մոդելը 10 ԷՋ
-
Հիմնական միջոցների գնահատում 10 ԷՋ
ՀԵՌԱԽՈՍ 094 22-10-01